Aplicossa työtämme ohjaa asiakastyytyväisyys. Asiakkaiden palautteet ovat ensiarvoisen tärkeitä ohjaajien ja toiminnan kehittämiseen. CMS klubit toteuttavat tämän tueksi tutkimuksia asiakastyytyväisyydestä kolmesti vuodessa. Tutkimukset tuottavat puolueeton markkinatutkimusyritys IPartners. Tutkimusten tulokset raportoidaan valtakunnallisesti CMS ketjun omistajien kokouksissa.
Lämmin kiitos kyselyyn vastanneille asiakkaille avoimesta asenteesta ja ajasta vastausten kanssa. Opimme jälleen paljon ja saimme arvokasta tietoa. Tämänkin tutkimuksen tulosten pohjalta teemme kehityssuunnitelman, johon koko henkilökuntamme sitoutuu. Tulokset ja toimenpiteet julkistetaan joulukuun jäsentiedotteessa. Nyt jo voimme kertoa, että lukujärjestyksessä keväällä nähdään paritanssia vakiokurssina sekä 16–17 -vuotiaat saavat oman SportAge -liikuntaryhmän.
Pokkasimme taulun CMS AMT -päivillä 10.11.2012. |