Uusia jäsenpalveluita poikkeustilan aikana

Jäsenyyteesi kuuluu motivointi liikuntaan. Siitä lähdimme liikkeelle. Olemme kehittäneet seuraavat ryhmät palvelemaan sinun liikunnallista arkeasi kotona. Meidän oma personal trainerit auttavat sinua mielellään myös etänä ja lisäävät sitä kautta ryhtiä kotiliikuntaan. Tässä neljä erilaista mallia, joista voit valita oman tapasi hyödyntää henkilökohtaista ohjausta tavallista enemmän. Nämä kaikki ovat sinun jäsenetujasi. Valitse oma tapasi ja käytä aika kotona oman kunnon ylläpitämiseen tai jopa kehittämiseen. Nyt sinulla on mahdollisuus ottaa aikaa myös itsellesi. Näistä hyvä lisä livestriimijumpillemme.

Mikäli kaipaat rytmiä harjoitteluun ja sosiaalista verkostoa: Ota vastaan Oma personal trainerin viikko haaste. Tässä saat joka toinen arkipäivä valitsemaasi aiheeseen haasteen, jotta sinun liikunnallinen rytmisi säilyy. Halutessasi saat myös vertaistukea, jos sosiaalinen verkosto on nyt pieni.

 

Mikäli haluat saavuttaa jonkun tavoitteen: Lähde mukaan Oma personal trainerin etävalmennusryhmiin. Nyt on mahdollista saada se kuuluisa kesäkunto tai laittaa niskahartia-kivut vähemmälle näiden valmennusten avulla. Tapaat valmentajan ja ryhmäsi kerran viikossa etäyhteydellä ja saat viikkosuunnitelmat, joita voit toteuttaa missä vain.

 

Mikäli kaipaat omaa tekemistä: Jos haluat mieluummin liikkua yksin, ota etätapaaminen tai oma henkilökohtainen kotitreeni Oma personal traineriltasi. Teemme sen tarpeidesi mukaan ja mietimme sinulle uutta tekemistä. Kun sinulla on tahto, niin meillä on keino.

 

Ryhmäliikunta on sinun juttusi: Hyppää mukaan meidän moniin livestriimauksiin klubilta. Nämä lähetetään vain jäsenillemme. Livestriimauksen voi myös ostaa ei jäsen hintaan 67,60 € 4 viikkoa. Lisäksi sinun käytössäsi on Les Millsin videot. Aplicon omalta YouTube-kanavalta saat virikkeitä myös meidän ohjaamana.

 

VIIKKO HAASTEET APLICOSTA

Viikko haasteet nappaavat sinut mukaan liikunnan iloon. Jos tarvitset rytmiä ja säännöllisyyttä on tämä sinun juttusi. Katso alta kaikki teemat ja valitse niistä sinulle mieluisin. Saat säännöllisesti henkilökohtaiselta ohjaajalta haasteen, jonka sitten suoritat. Ilmoittaudu ryhmän perässä olevasta sähköpostista tai tästä linkistä: https://aplico.fi/yhteystiedot/ilmoittaudun-mukaan-seuraavaan-ryhmaan/

 

  • Viikko haaste: 5km tai 10km juoksu
    • Ajatuksella ”en ole koskaan ollut kestävyyslajien harrastaja, mutta nyt kun muut omat harrastukset ovat tauolla, niin on hyvä hetki aloittaa”. Aion haastaa itseni juoksemaan 10km helatorstaina 21.5. Otatko haasteen vastaan ja lähdet kanssani harjoittelemaan? Kun kevätmarkkinat ja kevätviuhahdus siirtyivät tulevaan, niin pidetään yhteinen virtuaalinen Kevätviuhahdus ja juostaan porukalla kukin tahollamme tuona päivänä.
    • Tähän tavoitteeseen liittyen tulet saamaan joka toinen arkipäivä haasteen, joka vie kohti tavoitettasi.

sari.hankimo@aplico.fi

 

  • Viikko haaste: Porrastreeni
    • Sama idea kuin yllä. Tulet saamaan joka toinen arkipäivä haasteen liittyen porras-harjoitteluun. Haasteet pitävät sisällään myös liikkuvuutta ja lepoa yms. jotta harjoittelusi on kehittävää.

jussi.huttunen@aplico.fi

 

  • Viikko haaste: Liikunta arjessa
    • Uusi haaste joka toinen päivä ja haasteet liittyvät liikuntaan, ravintoon ja lepoon.
    • Tämä haaste-ryhmä huolehtii monipuolisesti hyvinvoinnistasi. Jotta voimme paremmin ja jaksamme arjessa, meidän tulee pitää huolta itsestämme monelta eri kantilta. Tämän ryhmän haasteet kannattaa ottaa vastaan.

christian.soderholm@aplico.fi

juha.koivuporras@aplico.fi

joakim.niemi@aplico.fi

jussi.huttunen@aplico.fi

 

  • Viikko haaste: Kun sokerihammasta kolottaa
  • Saat joka toinen arkipäivä erilaisia vinkkejä mitä tehdä, kun sokerihammasta kolottaa sekä saat vinkkejä mitä syödä sokerin tilalla, ja miten tuota himoa voi välttää.

petra.lindberg@aplico.fi

 

  • Viikko haaste: Pilates
    • Saat joka toinen arkipäivä Pilates- liikkeen, jota harjoittaa.
    • Selkä on kovilla istumisesta ja haastavista työasennoista, näillä vinkeillä voit paremmin kotitöissä ja asentosi paranee myös arjessa.

sari.hankimo@aplico.fi

 

  • Viikko haaste: Kehonpainoharjoittelu
    • Saat joka toinen arkipäivä harjoitteita, joita voit tehdä omaa kehonpainoa käyttäen.
    • Pääset kehittämään mm. liikkuvuutta ja kehonhallintaa.
    • Tällä harjoittelulla kehityt varmasti ja teet hyvää pohjaa muulle liikunnalle.

risto.viranen@aplico.fi

 

  • Viikko haaste: Kotitreeni ilman perinteisiä liikuntavälineitä
  • Saat joka toinen arkipäivä uuden liikuntahaasteen.
  • Tässä ryhmässä käytetään välineinä mm. villasukkia, tyynyä ja pyyhettä, sillä vain mielikuvitus on rajana, kun liikutaan.
  • näillä ohjeilla opit huomaamaan, että liikkuminen on mahdollista aina, ja yllättävilläkin välineillä pääsee haastamaan mm. vatsalihaksia tehokkaasti.

petra.lindberg@aplico.fi

 

  • Viikko haaste: Fustra
    • Saat joka toinen arkipäivä uuden Fustra-harjoitteen, jota harjoittaa.
    • Haasteissa perehdytään Fustra-liikkeiden saloihin, ja opitaan koko ajan uutta omasta kehosta.
    • Tähän ryhmään kannattaa osallistua, jos joudut istumaan paljon, tai tiedät että ryhdissäsi on korjattavaa.
    • Niska-hartiaseudun vaivoista kärsivät kaikki tähän mukaan.

jussi.huttunen@aplico.fi

 

ETÄVALMENNUSRYHMÄT

Tapaat valmentajan ja ryhmäsi kerran viikossa etäyhteydellä ja saat viikkosuunnitelmat, joita voit toteuttaa missä vain. Haluatko saavuttaa jonkun tavoitteen? Se voisi olla tässä ja nyt. Tämä myös on jäsenyyteesi kuuluva palvelu. Ilmoittaudu ryhmän perässä olevasta sähköpostista tai tästä linkistä: https://aplico.fi/yhteystiedot/ilmoittaudun-mukaan-seuraavaan-ryhmaan/

 

  • Kahvakuula
    • Tämä etävalmennusryhmä vie sinut kahvakuulaharjoittelun saloihin.
    • Valmentajan opastuksella saat treeniohjelmia, joilla kehität sekä lihaskuntoa, liikkuvuutta että kestävyyttä.
    • Tämä valmennus sopii kuntosali-treenaajille.
    • Valmentaja antaa tekniikkavinkkejä, jotta teet liikkeet oikein.
    • Nykytekniikka antaa mahdollisuuden valmentajalle ohjata sinua livenä.

jussi.huttunen@aplico.fi ke klo 9:00 ja to klo 18:00

christian.soderholm@aplico.fi ti klo 17:00 ja to klo 8:00.

 

  • Lihaskuntojumppaa kotona
    • Tämä etävalmennusryhmä liikuttaa sinua, vaikka et omistaisi liikuntavälineitä.
    • Sinä itse riität siihen, että saat treenattua lihaskuntoasi.
    • Saat joka viikko uuden treeniohjelman, ja tarvittaessa vaihtoehtoja.
    • Nykytekniikka antaa mahdollisuuden valmentajalle ohjata sinua livenä.

risto.viranen@aplico.fi ma klo 16:00.

jussi.huttunen@aplico.fi ma klo 9:00 ja ti klo 17:00.

christian.soderholm@aplico.fi ti klo 18:15.

 

  • Porrastreeni
    • Tämä etävalmennusryhmä kehittää sekä hapenottokykyä että parantaa lihaskestävyyttä.
    • Harjoitteet tehdään portaissa ja pitävät sisällään sekä hengästymistä että lihasten tärinää.
    • Saat joka viikko uuden treeniohjelman, ja tarvittaessa vaihtoehtoja sen suorittamiseen.
    • Nykytekniikka antaa mahdollisuuden valmentajalle ohjata sinua livenä.

miikka.vuorinen@aplico.fi ke klo 18:00.

joakim.niemi@aplico.fi ti klo 12:00 ja to klo 17:00.

 

  • Kasvisruoka tutuksi
    • Tämä etävalmennusryhmä opastaa sinut kasvisruuan maailmaan.
    • Aiheina esimerkiksi suomalaiset kasvikset & pavut ja linssit.
    • Saat joka viikko erilaisen ruokavaihtoehdon ja suosituksen.
    • Pääpaino on suomalaisissa tuotteissa.
    • Nykytekniikka antaa mahdollisuuden valmentajalle ohjata sinua livenä.

petra.lindberg@aplico.fi ti klo 10:00.

  • Kehonhuolto
    • Tämä etävalmennusryhmä opastaa sinut huoltamaan kehoasi.
    • Harjoituksia tehdään mm. omalla keholla ja kepin avulla.
    • Saat joka viikko uudet ohjeet millä harjoitella.
    • Säännöllisesti kehoa huoltamalla kehityt myös muissa liikunnallisissa tavoitteissasi ja voit arjessa paremmin.
    • Nykytekniikka antaa mahdollisuuden valmentajalle ohjata sinua livenä.

miikka.vuorinen@aplico.fi ti klo 16:00.

 

  • Lastenliikunta ja perheliikunta
    • Tämä etävalmennusryhmä liikuttaa koko perhettä.
    • Jokainen harjoitus tehdään eri välineellä (autot, pallo, vanhempi, pyyhe, jne.).
    • Harjoitus pitää sisällään aina jumppaa, temppuilua sekä lopuksi rentoutuksen.
    • Tässä ryhmässä saa myös kotitehtäviä.
    • Valmentaja antaa videoin ja kuvin ohjeet, sekä suunnittelee teille viikkosuunnitelman.

petra.lindberg@aplico.fi ke klo 16:00

 

  • Terveselkä ja vahva vatsa
    • Tämä etävalmennusryhmä keskittyy keskivartaloosi.
    • Selän hyvinvointiin vaikuttaa moni asia:
      • lantionpohjan harjoittaminen
      • liikkuvuusharjoitukset
      • vatsalihasten vahvistaminen.
    • Kun otetaan nämä kaikki osa-alueet huomioon, parannetaan selän hyvinvointia ja liikkuvuutta, sekä vahvistetaan keskivartaloa monipuolisesti.
    • Harjoitukset tulevat vahvistamaan vatsalihaksiasi sekä saavat selkäsi voimaan paremmin.
    • Saat joka viikko uudet ohjeet millä harjoitella
    • Kun keskivartalo on vahva ja voi hyvin, pystyt liikkumaan muutenkin tehokkaammin.
    • Nykytekniikka antaa mahdollisuuden valmentajalle ohjata sinua livenä

sari.hankimo@aplico.fi ti klo 16:00 ja ke klo 9:00.

 

  • Juoksuharjoittelu
    • Tämä etävalmennusryhmä valmentaa sinua juoksemaan.
    • tarjolla on oma ryhmä myös aloittelijoille.
    • Saat joka viikko oman treeniohjelman.
    • Juoksemisen lisäksi saat alkuverryttelyvinkkejä sekä lihaskunto- ja venyttelyvinkkejä, joilla tuet harjoitteluasi.

 

Valitse omasi ja lähde mukaan liikkumaan kanssamme!

Jaa tämä sivu
Facebook
Twitter

© Liikunta- ja Hyvinvointikeskus Aplico Oy

Kyllä, haluan varata ajan kokeilutreeniin 35 €

Haluatko tulla tutustumaan meidän Personal Training-palveluumme? Haluamme tarjota sinulle 35 € kokeiluhinnalla yhden treenin valitsemasi personal trainerin kanssa. Voit myös kokeilla tuotetta X-Method, jolloin voit valita valikosta sen ja ohjaamme sinulle siitä näytetunnin kuntosalilla. Täytä oheinen lomake niin tavataan pian kokeilutreenin merkeissä.
Valitse X-method tai Personal Trainer: